Total Pageviews

Thursday, January 16, 2014

2014 Abg maafkan ayg..

Abg..

maafkan ayang kerana tidak dapat menjadi isteri yg sempurna/solehah..
maafkan ayang kerana tidak dapat menjadi ibu yg baik pada anaknda tercinta..
maafkan ayang kerana tidak dapat menjaga pernigaan abg dengan lebih baik dan baik dalam masa yg terdekat seperti mana hajat abg..
maafkan ayang kerana tidak dapat mennjaga blog abg dengan  lebih baik tanpa sebarang coretan di sini kerana sibuk dengan duniawi..

tapi Alhamdulillah ayang dah berjaya menyambung pergajian  seperti mana harapan abg satu ketika dahulu utk melihat ayang berjaya dunia dan akhirat dengan Ilmu..

Alhamdulillah.. Alhamdulillah syukur ke hadratMu  Ya Allah.. Sesungguhnya engkau yang menghidup dan mematikan semua umat sekalian alam..Aamiin..Aaminn..

Assalammuailaikum semua follower bloger di harap anda semua sihat di samping keluarga tersayang dan meneruskan kehidupan di bawah RahmatNya pada hari - hari yang mendatang..

Syukur Alhamdulillah saya dan puteri di beri lagi kesempatan untuk hidup,agar diri ini dapat menginsafi  dosa - dosa kelmarin dan cekal untuk menggapai RedhaNya..rasa tersangat jauh dari Sang pencipta namun setiap hari berdoa moga tak jauh dari kemantapan iman dan sentiasa di pelihara akhlak sebagai seorang isteri dan balu pada suami tercinta..

Allah menghantar ujian pada hambaNya berupa perasaan yang makin kelam.. semakin kita mencari semakin ia menghilang.. Moga Allah bantu hamba yang hina bermujahadah untuk suami dan anak tersayang dan tak lupa bermujahadah dalam mendamba cinta Allah dan RasulNya..

Sejak kebelakangan ini perasaan ini jadi tak menentu.. rasa sangat risau dengan nasib diri pada hidup yang mendatang pabila melihat ramai saudara saya telah kembali ke Rahmatuallah pada tahun 2013.. makin kecillah keluarga saya yang sememangnya kecil.. ada juga yang sedang menghadapi penyakit - penyakit yang berbahaya.. saya doakan semoga mereka terus di beri ketabahan oleh Allah untuk melawan penyakit mereka dan terus semangat melawan penyakit itu tanpa rasa ada sesalan dalam diri. termasuk diri sy sendiri. saya amat faham untuk keluarga yang sedang mengalami situasi begini kerana saya telah mengalaminya pada tahun 2011 yang lalu.. kini saya alami semula perasaan itu di tahun yang  2013 orang tersayang dan tersangat rapat dengan saya mengalami situasi yang sama... Allahuarabi.. ujian datang lagi..

Namun sebagai manusia bila di kenang nikmat yang belum disyukuri,malu untuk meminta namun sangat yakin yang Allah itu Maha Agung..

Allah duga,Allah tetap cinta..:)
Yakinlah!!!
In Shaa Allah..:)

Tawakalku sentiasa berganda,segala usaha atas kehendak dan izinMu.. tak mahu ku rasa takbur dan gelap hati.. biarpun rasa sedih,namun ku gagahkan semangat yang di hadiahkan olehMu untuk aku terus melangkah ke arah jalan yang lurus.. Sering aku terfikir mengapa aku mengeluh sedangkan segalanya adalah perancangaMu.. segalanya adalah takdirMu.. bulatkan tekad!! yakin dengan janji Allah,be positive!!

Setiap manusia ada sisi gelapnya,begitu juga aku (namun biarlah ia manjadi rahsiaku dengan Tuhan,terima kasih Allah kerana sudi menyembunyikan kekurangan dan keaibanku)


Terima kasih Allah, eratkan hubungan ini sampai ke syurga... 
Allah, Allah,Allah :)
 
p/s: kuatkan semangat dalam menghadapi mehnah dunia.. In Shaa Allah.. :)


psssttt : Sungguh ayg perlukan bahu seorang suami tika dan saat ini utk menangis sepuas-puasNya.. tapi apakan daya antara kita ada dinding menghalang untuk kita ketemu antara satu sama lain.. ketemu hanya di alam fantasi/mimpi jika IzinNya..

abg..sayang..bee..papa boroi.. ayang sangat RINDUKAN KAMU.. Sungguh!!

Damailah Engkau Di Sana.. nantikan ku pintu Syurga jika IzinNya...

Al- Fatihah..







2 comments:

  1. Kak..kirimkan al fatihah kak..semoga malam ni dapat mimpi kan arwah..aku yakin arwah sedang memandangmu dengan wajah yang mengandungi rindu yang teramat buatmu serta puteri kesayangan :) ..aku bersyukur dapat di temukan dengan mu walau cuma di alam maya..tabahlah dengan kehidupan mu semoga ada ganjaran buatmu di sana kelak..

    ReplyDelete
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete