Total Pageviews

Sunday, November 13, 2011

Refer Letter



TErjaga dari tido jam menunjukkan pukul 3.30 pagi...hampir 2 jam aku telah melelapkan mata..terbangun dari tido di tengah malam telah menjadi kebisaan aku sejak aku berniaga online...sambil aku check order customer aku ternampak surat refer letter ke HSAH yang last weeks dari klinik panelku..Ah sambil mengeluh dalam hati perlukah aku pergi buat medical check up yang seterusnya di hospital..Memang tak dinafikan telinga aku masih lagi belum sembuh sepenuhnya cuma darah yang didalam telinga aja dah tiada dengan bengkak akan tetapi perdengaran aku masih lagi kurang jelas & akan rasa sakit jika waktu tido/sejuk...huhuhu,,

sebab - sebab aku taknak pergi follow up yang seterusnya:-

1- aku takut sebenarnya,,,
2 - takut doktor bgtau penyakit yang serius..
3- kalau serius kena admit wad puteri aku siapa nak jaga sebab hasya sofea memang rapat dengan aku..
4- terkenang pada arwah suamiku dia dulu sebelum detect kanser limfoma pun sakit telinga juga..
5- macam - macam aku fikir..
6- biarlah Allah yang menentukan segalanya..
7- jika dah buka pintu hatiku nanti nak pergi buat check - up seterusnya aku akan pergi.
8-aku tak sanggup lagi nak menghadapi musibah walaupun aku sentiasa redha dengan musibah yang datang
9 - sekarang apa yang penting aku hanya perlu berdoa pada Allah semoga tiada apa - apa berlaku padaku..

Semoga anda semua doakan saya juga...:(

No comments:

Post a Comment