Total Pageviews

Saturday, June 25, 2011

Panggilan Surya (Suria)

Mesti pelik kan nama penuhku NORMALA BT TAIB...tp dlm family aku semua pggl aku SURIA & "AA"..ntah la itu semua crita dogeng dari yg aku tau dari makcik aku yg bercerita bahawa dulu arwah mak aku masa mengandungkan aku suka sgt dgn nama SITI SURIA...ntah mcm mana masa pergi daftar dkt JPN arwah abah aku terlupa pulak nama yg disuruh letak oleh arwah mak aku...kbtulan masa itu pelakon NORMALA OMAR tgh top kot.so secara spontan arwah abah aku letak namaku NORMALA smpai la skrg...

Smpai skrg la lekat dgn pangiilan SURIA dkt aku..begitu la since abg ada dulu...sbb ayg tau abg bkn seorg yg romantis dia malu jika nk sebut panggilan sayang @ ayg dkt aku jika depan family dia...dia hanya pggl aku SURIA @ AA..kdg2 aku selalu gak merajuk dgn dia...awat abg malu kak ada bini mcm ayg smpai malu nk pggl sayang kt ayg...:( spontan aja dia mnjawab...biar la abg pggl kt umah dah ler...hihihi...

Begitu la abg jika aku busy @ tido dia dh tau dgn sikap aku..jika dia memangil aku dgn nama ayg mesti aku akan buat xtau aja..tp jika dia memanggil namaku suria mesti aku kelam kabut sbbnya aku akan ingat ada org luar dari kami berdua...RINDUNYA DENGAN PANGGILAN ITU..:(

1 comment: