Total Pageviews

Thursday, September 29, 2011

Menuju ke Syurga..

♥ Aku Sedang Dalam Perjalanan Menuju SyurgaMu ♥


Ya Allah..
Aku mohon, bersabarlah akan aku..
Aku mohon, tetaplah bersamaku..

Ya Allah..
Aku ini manusia yang lemah hatinya...
Aku ini manusia yang masih terumbang- ambing dalam arus..

Ya Allah..
Jangan tinggalkan aku..
Teruslah bersamaku, Ya Rabb..
Terangi jalanku...
Pandu jalanku bila aku salah arah..
Tuntun aku kembali bila aku terlanjur hilang..

Ya Allah..
Terima kasih atas rakan dan teman yang soleh dan solehah..
Yang sentiasa bersabar berjalan bersamaku...
Yang sentiasa mengingatkan aku akan panas api neraka...
Dan Indahnya syurga yang Kau janjikan....

Ya Allah...
Bersabarlah kan aku, maafkan ketelanjuran dan kesalahan aku..
Entah seberapa jauh lagi perjalanan ku . .
Namun bersabarlah akan aku, Ya Rabb..
Aku sedang dalam perjalanan menuju syurgaMu..

No comments:

Post a Comment